יו"ר ש"ס בראיון עמוס כותרות: 'ש"ס פונה לשכבות הכי חלשות'

אסתי פלד No Comments on יו"ר ש"ס בראיון עמוס כותרות: 'ש"ס פונה לשכבות הכי חלשות'

שר הפנים לשעבר, יו"ר ש"ס אריה דרעי בראיון רווי חשיפות בתוכנית "פילפוליטיקה" בהגשת ההיסטוריון, יעקב ריבלין ועוה"ד אבי בלום: " זקן חברי המועצה הרב שמעון בעדני הוא שיקבע מי יהיה הנשיא הבא" | "ארנון בן דוד, יו"ר הסתדרות המורים הבטיח לצאת למאבק, עבור המורים החרדים ולהשוות אותם באופן מלא ליתר המורים"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ש"ס, שר הפנים לשעבר, אריה דרעי ליעקב ריבלין ואבי בלום ב'פילפוליטיקה': "קשה מאוד מאוד לדבר על מרן חכם שלום זצוק"ל, לדבר עליו בלשון עבר, זה היה בחטף – הוא לא היה חולה קשה. הקשר בינינו היה חזק, הוא היה בכל השמחות המשפחתיות שלנו, גם בשבתות ואפילו בבר המצווה של הנכד שלי"

"מחר יתפרסם, במהלך קבלת שבת האחרונה של מרן חכם שלום, שבת חזון היה משהו מאוד תמוה – מרן דיבר על כבוד שמיים ואמר: אמנם מוקדם מדי אבל אנחנו בפתח מערכה כבדה על כבוד שמיים, לא מאמין שיש רב אחד שיגיד שאסור להצביע, חייבים להילחם'. הוא דיבר בבכיות ולא יכול היה להירגע"

"בהקשר למינויו של חכם שלום כולם יודעים את ה"מריבה" שהייתה בינו לרב שמעון בעדני שליט"א שכל אחד ביקש שהאחר ינהיג את הציבור עד שמורינו ורבינו הרב בעדני אמר לו שהוא חייב לכבד את הכהן "וקידשתו". שוחחתי במהלך השבעה עם מו"ר הרב שמעון בעדני, מה לעשות עם ההנהגה? אמר לי: "אני שבור מאוד, אל תתעסק בזה, אקרא לך ואגיד מה לעשות".

יו"ר ש"ס, אריה דרעי לריבלין ובלום ב'פילפוליטיקה': "שוחחתי במהלך השבעה עם מו"ר הרב שמעון בעדני, מה לעשות עם ההנהגה? אמר לי: "אני שבור מאוד, אל תתעסק בזה, אקרא לך ואגיד מה לעשות".

"ליברמן שכח מי שם את הדלק לתבערה; מי התחיל עם המיסוי המיותר, הציני והמרושע נגד השתייה המתוקה והחד פעמי. הוא הטיל מיסים עוד לפני ההתייקרויות בעולם. הטענה היא על חוסר הרגישות לציבור. אני חילקתי כרטיסי הביטחון התזונתי לציבור, מכל המגזרים, ובהם 80,000 משפחות יוצאי ברית המועצות"

הייתה לי שיחה ארוכה עם ארנון בן דוד, יו"ר הסתדרות המורים שתמכנו בו וגם צירפנו את מורי הרשת להסתדרות. הוא יודע להילחם, והוא הבטיח לצאת למאבק, עבור המורים החרדים ולהשוות אותם באופן מלא ליתר המורים. אלך עם זה עד הסוף ולא אוותר על זה"

"עשינו מחקרים, אני רוצה שש"ס תביא כמה שיותר קולות. ראינו ששכבות הכי חלשות, הכי פחות באים להצביע – ש"ס בנישה החברתית, אנחנו מדברים לשכבות החלשות, נתניהו מדבר על כלכלה חופשית. הלוואי שנתניהו גם יצליח. מבטיח להקים רשות למלחמה בעוני, ולהטעין כל הזמן את כרטיסי המזון כל הזמן. זה קשה אבל אני מבטיח לשנות"

"אם אין אני לי מי לי. חברי הכנסת של ש"ס עובדים בצורה אינטנסיבית בשטח. אנחנו העמדנו את כל האמצעים הטכנולוגיים, במערכות בחירות האחרונות הליכוד שכח את השטח ועברו לדיגיטל. אני רוצה בהצלחתה של ש"ס אבל לא פחות בהצלחת הגוש, צריך גם את הליכוד כדי להביא את מאות אלפי האנשים שלא באו"

"העמדנו את כל האמצעים הטכנולוגיים, במערכות בחירות האחרונות הליכוד שכח את השטח ועברו לדיגיטל. אני רוצה בהצלחתה של ש"ס אבל לא פחות בהצלחת הגוש, צריך גם את הליכוד כדי להביא את מאות אלפי האנשים שלא באו"

"אם חלילה וחס יהדות התורה בנפרד אפשר לומר שלפחות אחת לא תעבור, אולי שתיהן ואז חבל לעשות קמפיין בכלל. אני משוכנע, למרות הטענות המוצדקות כשנגיע לשלב ההכרעה, ההחלטה תהיה לרוץ יחד"



0 תגובות